Mercadotecnia de las ideas: el caso del Teletón mexicano
DOI:
https://doi.org/10.32870/myn.v0i3.4906Resumen
SIN RESUMENCitas
Moore, L. "Dicken, P. Global Shift: Transforming the World Economy." ASIA PACIFIC JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS 2 (1998): 112-113. Fiol, C. Marlene, and Marjorie A. Lyles. "Organizational learning." Academy of management review 10.4 (1985): 803-813.
Daft, Richard L., and Robert H. Lengel. "Organizational information requirements, media richness and structural design." Management science 32.5 (1986): 554-571.
Lussier, Robert N. Management: concepts, applications, skill development. South-Western College Pub., 1997.
Plunkett, Warren Richard, and Raymond F. Attner. Introduction to management. Thomson South-Western, 1992.
Punnett, Betty Jane, and David A. Ricks. International business. Pws Pub Co, 1992.
Vernon, Raymond, and Louis T. Wells. "Manager in the international economy." (1981).
Descargas
Publicado
Cómo citar
Número
Sección
Licencia
Mercados y Negocios por Departamento Mercadotecnia y Negocios Internacionales. Universidad de Guadalajara se distribuye bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial 4.0 Internacional.
Basada en una obra en http://revistascientificas.udg.mx/index.php/MYN/.
Los autores conservan los derechos de autor.